Ny vecka

Redan tisdag? Min måndag "försvann" då jag susade fram efter E4 och tog mig hem från Stockholm. Stannade i Sundsvall där jag gjorde ett besök på Panduro för att fixa en penna till Emma.
Köpte också mer bestick till vår "dröm" i Ammarnäs. Det inköpet gjorde jag på IKEA.
 
Kände mig välkommen hem, familjen hade visst saknat mig. 
Innan jag åt sen middag packade jag upp alla mina inköp och det jag haft med mig.
 
Gjorde också i gårkväll iordning två fällor för vi har invasion av småflugor, tack och lov har vi varit förskonade från dessa små rackare länge.
 
 
Elton har fått ett eget telefonnummer och ringde ett facetimesamtal innan han och Alma gick till sängs.
Det har varit så mysigt, lugnt och återhämtande att fått njuta av deras familj dessa dagar.
 
 
Nu ska jag göra mig iordning för den här dagen kommer jag att äta lunch och ha möten med mina jourkollegor. Ser fram emot det.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0