Grattis x 3 och bärplockning

Dagarna går och jag har fått till mycket tid till bärplockning. Efter jag lämnat lillan har jag njutit av ett par timmar i skogen.
 
 
Mammas Ulf fyllde 80 år den sista augusti, han har avtackat sig uppvaktning men Jörgen var i vart fall förbi med en blomma.
 
 
Den första september blev Alma fem år och det här året fick jag inte ihop det med mina åtaganden att ta mig ner och fira henne. Men Johanna hjälpte mig att fixa paket till henne.
 
 
Igår, den andra september fyllde min bror år så han ska vi snart också få till en uppvaktning för.
 
Igår afton hann jag med lite rensning runt bron. Tömde ur några krukor med vissna blommor, klippte bort döda kvistar från Björkspirean och rensade bort ogräs från plattorna.
 
 
Kvällen avslutades med junta med tjejerna.
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0