To do list

Försöker hålla mig igång, har en lång lista att beta av.
I fredags fortsatte jag arbeta med uppfarten och lyckades tyvärr vrida och belasta mitt redan onda knä.
Jag har länge haft ont i mitt vänstra knä och har tänkt att det har med Ischiasnerven att göra, att nerven har typ svällt så det är därför jag har svårt att böja knät fast nu tänker jag att det är tvärtom och att det är något i knät som skaver/trycker mot nerven så den gör ont.
Inser att jag behöver söka hjälp för att få veta orsaken och kunna påbörja någon slags rehab kanske.
I fredagskväll behövde jag stöd av kryckorna, att belasta benet gick inte.
 
 
Lördag vilade jag mest förutom en sväng till Byske för att hämta Emma och sen göra lite ärenden tillsammans i stan. Vi åt också på Tacobar.
 
 
Det som också var så roligt igår, är att solen lyste mest hela dagen, det har vi inte varit bortskämda med den sista tiden.
 
 
Idag har jag fått en del gjort. Före lunch hann jag göra den andra halvan av vägen färdig så nu är alla potthål borta.
 
 
Först använder jag spaden till att skrapa loss grus från vägbanans mitt som jag sen kan fördela med krattan. Hard work.
 
 
Sen gick vi in och gjorde lunch jag och lilleman, vi fick äta själva då några var för trötta för att kliva upp.
 
 
Hade tänkt hinna städa min bil invändigt men avstod då regnet kom. Blev istället lite syfix med en tröja jag köpte igår.
 
 
Borde städa och baka lite ikväll för vi har fått en liten hint om en jourplacering som kanske kommer imorgon. Känner dock ingen lust till att jobba något mer idag.
 
Kram. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0