En lugnare dag

Jag har skjutsat barn till skolan även idag och återigen försökt göra Pontus bankärenden inför 18-årsdagen.
 
Hann även till soc en sväng med en påse och nu står vi tom och är beredda på nästa jourplacering.
 
Efter middagen har jag städat i tvättstugan, inte så mycket plock med tvätt, utan fix med det material (skräp/återvinning) jag håller på att samla på mig för att kunna göra egna miniatyrtittskåp bl.a.
Köpte lite mer minibyråer och lådor då jag var till Stockholm och nu har jag fyllt dem med plastkorkar, godispapper, snören, paljetter, metallspill och massa annat.
 
 
Jag drömmer mig bort på internet och hoppas att jag också snart kan lyckas tillverka dockor och möbler, kanske lite mat också.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0