Artros

Jag har varit till sjukgymnasten idag på grund utav mitt onda knä. Tyvärr tyder de besvär jag har på Artros.
Har ju i och för sig misstänkt en längre tid att jag har artros i mina fingerleder, tänkte dock inte på att det var det som orsakade mina besvär i knät.
Nu har jag således fått ytterligare ett själ till att bli duktigare på att promenera och äta bättre mat och inte hitta på massa ursäkter till att inte röra på mig.
 
Jag har varit ute en stund med lilleman och vi har jobbat lite med att förminska vissa vedträn.
 
 
Har även skjutsat Emma till Byske och då passade jag på att tända hos pappa.
 
 
Har haft besök utav tre olika typ kråkfåglar vid mitt fågelbord, förutom alla andra småfåglar.
 
Nötskrika, Nötkråka och Större hackspett.
 
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0