Symptom bygga underhålla

Jag valde att ställa mig i kö för att hämta ut ett självtestkit 8.15 i morse. Jag har svaga symptom som feberkänsla, lätt färgat snor utan att låta förkyld eller känna mig särskilt tät i slemhinnorna, jag nyser lite oftare och lite mer lättretlig i halsen så jag kan behöva hosta.
 
 
 
Jag valde att ta ett prov för att säkra upp att det inte är covid så jag kan sköta mitt jobb och handla mat till familjen. Jörgen är också sjuk igen och jag tog med ett test till honom också. 
Hoppas få svar lite fortare än om 48 timmar.
 
Fick stå i kö en dryg timme i snålblåsten. Jörgen fick lämna in proven några timmar senare.
 
 
 
Vi har satt igång några små projekt här hemma, eller börjat planera i vart fall. Jag ska måla tak och panel i ladan som är Emmas rum samtidigt som jag ska göra kökstaket färdigt.
Jörgen har påbörjat att göra en klädkammare i Pontus rum.
 
 
Kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0