Storm eller orkanstyrkor

Det blåser rejält ute och regnar - riktigt pissväder om du frågar mig. Jag har sovit uruselt inatt och var trött när jag klev upp vid sex.
Alla är iväg på skola och jobb och här inne är det tyst och lugnt, jag har till och med sovit en stund efter jag kom hem från flygplatsen.
 
Tyvärr så kunde inte Lisas flyg landa här i Skellefteå och efter två misslyckade försök så har det landat i Luleå istället och Lisa är snart framme där med bussen. Ny avgång skulle visst vara 13.10 men den avgången blir nog ännu mer försenad. (Nu plingade ett nytt sms från SAS och 13.40 är det nya budet.)
 
Jag fotade planet när det var på väg in mot landningsbanan i Skellefteå och det flög in mot landning på tvären men lyckades som sagt inte parera sidvindarna och landa.
 
 
Jag gjorde mina artrosövningar imorse här hemma och på flygplatsen promenerade jag och Lisa fram och tillbaka i bagagehämtningshallen. ;)
 
Lisa har som mål att gå 10.000 steg per dag minst. Jag hakar på med att gå fler steg per dag än jag brukar i alla fall.
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0