Skitdag

Klev upp och väckte lite barn strax efter sex men fick bara iväg lilleman till skolan.
 
Tog en lång promenad och hade nog hoppats på att det skulle muntra upp mig lite, men tankarna bara mal och just nu känner jag mig bara ledsen och dålig.
 
 
Jag försöker tänka positivt och inte vara orolig för vad hög frånvaro kan orsaka för ungdomarna.
 
 
 
Det är som med mitt knä, där har jag också försökt tänka positivt men det jag trott varit ischias eller muskelvärk är skelettvärk.
Jag har länge tigit still om alla onda tår, fötter, fingrar och en del andra leder som håller på att värka sönder och ställer till det för mig. 
Det är som det är, men jag känner mig ledsen över diagnosen artros.
 
 
Fick ihop rätt många steg på min morgonpromenad, så idag kommer jag nog upp i 10.000 steg.
 
Har inte fått så där mycket gjort annars, men dammsugit hela huset och torkat ett fönster som någon roat sig med att rita på.
 
 
Nu är jourrummet beredd på ny gäst.
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0