Sex år sedan

Ja må han leva, ja må han leva, ja må han leva uti hundra år, det sjöng vi för lilleman i morse.
 
 
Liten har blivit stor och fyller nio år i dag, tänk att det gått sex år sedan våra vägar korsades för första gången.
 
 
Jag har gjort en tårta att bjuda på efter middagen.
 
 
Sen tog jag mig en lång promenad i skogen. Härligt väder.
 
 
Stundvis var det geggigt och lite björnrädd kände jag mig också då jag tyckte ett spår var lite likt en björntass. Var i björnvänlig skog i vart fall.
 
 
Sen plurrade jag då jag skulle försöka ta mig över en översvämmad väg och satte även ner rumpan.
 
 
Jag var ordentligt kall innan jag kom hem och kunde ta en varm dusch.
 
Fick ihop 7500 steg på min promenad så det blir 10.000 steg även idag:)
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0