Lite av varje

Jag och Emma fick håret klippt igår hos Åsa, jag klockan nio och Emma klockan tre. Emma har supertjockt hår och ville ha mycket kortare så då behövdes en urtunning också.
 
 
Jag var tidigt i Byske på morgonen så då passade jag på att tända hos pappa.
 
 
I natt har jag sovit uruselt och såg fram emot att vila en stund efter barnen tagit sig till skolan. Men i vanlig ordning så fick jag skjutsa ett barn till skolan och när jag kom hem var det dax för nästa barn att skjutsas. 
Jag är less på att alltid hamna sist i kön eller på prioriteringslistan, men tyvärr är det så hos oss. Det är alltid någon annan som är tröttare eller sjukare som tar för givet att jag alltid finns där och löser problemen.
 
Jag fortsätter att försöka ta hand om mig fysiskt för att få mer ork/mindre ont och fick till en rejäl prommenad även idag och klockan ett hade jag fått ihop drygt 9.000 steg..
 
 
Har påbörjat att grundmåla hos Emma.
 
 
Jag har också lärt mig att grön långsmal paprika som kallas Sivri är lika starkt som röd chili ifall man tar ett knippe och hackar ner i en torskgryta.
 
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0