Tvingat mig

Ny vecka och nya tag är min satsning just nu. Har tvingat mig ut i skogen på promenad och fick även verkligen kämpa med mig själv för att ta mig till yogan igår.
 
Glad att jag lyckades, för det ger en faktiskt mer ork och energi.
 
Den här veckan och två till kommer jag att ha yngsta barnbarnet här emellanåt. Förutom att det ger mig så mycket positivt att vara med småttingarna så gör det också att jag har mindre fritid och behöver planera och strukturera upp mina "måsten" här hemma vilket gör att jag får mera vettigt gjort på något bakvänt sätt.
 
 
 
Imorgon blir juntan av vilket känns bra och eftersom torsdagen är röd har vi bestämt oss för att ta med egen dryck och mysa till det lite extra.
 
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0