lite mera blommor

Alltså jag är fast i miniatyrernas värld, känner mig helt nördig. 
Jag lyckas aldrig göra något med stil och perfektion, jag är slarvig och vill ha snabba resultat så då blir inte finischen så bra i slutänden.
Men jag tog hjälp utav naturern och då blev det så himla kul och ett väldigt bra resultat.
 
Den bruna blomman är då den är naturell...
 
 
Den lila och rosa har fått nagellack och vattenfärg på sig, ja den gula också;)
 
 
 
Så himla kul att göra buketter av resultatet.
 
 
Jag har varit ute i trädgården och klippt ner vissna blad och grenar i mina blommbänkar idag och de små har i varierande grad ställt frågor och varit mellan barken och veden..;)
 
Till middag blev det hemmapizza med färdigt kit.
 
 
Älskar rosor och har det i min fina blå vas på köksbordet just nu...
 
 
Nu blir det sängen för den här tanten, ska bara påminna tonåringarna om ta sitt egna ansvar över sin sömn.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0