Lite av varje

Mellan mina sysslor och barnvaktsuppdrag försöker jag få till lite underhållsarbete.
 
Minns ni att jag målade vårt klinkrade hallgolv för en tid sedan? 
Det blev ju jättefint, men inte så hållbart. Grus och blöta skor har slitit hårt på golvet. Eftersom mycket färg finns kvar i burken så har jag valt att måla över skavankerna så länge, men i förlängningen behöver nog klinkret bytas ut.
 
 
Har hunnit vara ute en stund i det härliga vädret och rensat bort ogräs i den nerklippta, övervuxna rabatten på sydvästra sidan av huset.
 
 
Barnen har pysslat lite och jag har strykit pärlplattor.
 
 
Har tillbringat onödigt mycket tid till att drömma mig bort i miniatyrernas värld..
 
 
I Ammarnäs jobbas det på med att få lite olika saker färdigt inför den stundade slutbesiktningen. Takluckor fixas..
 
 
Ytterbelysning...
 
 
Och annat småfix..
 
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0