Galet många kilometer (179) i bil

 
Hela den här veckan är jag dagmamma till den här tösen.
 
 
Igår lekte och myste vi och jag kunde till och med få ihop en lagad middag utan problem. Freja lekte så snällt vid mina fötter.
 
 
Idag har vårt schema varit supertight och svårt att få ihop, men vi fixade det.
 
Hann ge lillan lunch innan sonen skulle ha skjuts in till skolan. Medans vi väntade ut honom så gjorde vi lite småhandling. 
Inser att jag behöver träna upp den här kroppen lite mer för det var tungt att bära lilltösen på armen, då jag inte hade någon vagn, samtidigt som jag inhandlade lite blommor och efter det lite kompliteringsinköp på Willys.
Blöjor byttes bak i bilen och lillan tyckte allt var ett roligt äventyr.
 
 
Sen hämtade vi upp sonen och skjutsade honom till Byske för en klippning hos Åsa. Lillan passade på att ta en tupplur.
 
 
Fick inte ihop det tidsmässigt med att hinna hämta de små från fritids och förskola före klippningen så då blev det till att göra det under tiden sonen blev klippt.
 
 
Efter jag hämtat upp de små hämtade vi igen den sommarklippta sonen och lämpade av honom i Drängsmark, sen behövde lillkille skjuts till korttids där han skulle vara från 16-18.30.
Jag lämnade av Freja i Kåge på väg hem efter jag dirigerat Jörgen (som jobbat i Umeå idag) till att fixa middag på Wook and Roll.
 
Efter intag av middagen hann jag med en kaffekopp innan det var dags att hämta hem lillkille.
 
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0