Sportlov skola pms oro ensam inreder bilder

Får inte riktigt till något blogginlägg, kan skylla på mycket. 
 
* En dos av pms - Positiva jag tänker "jag är ändå ganska ung , still got it!".
Det negativa är hormonernas härjningar i mig. (Ledsen, arg, låg..).
*Sportlov - Positiva jag tänker naturen med allt vad det innebär av friluftsliv och lust att skapa tillfällen till det. Negativt blir att tonåringarna är trötta eller går lovskola och guben jobbar = ensam vuxen med de små.
* Oro finns absolut just nu...
* Har inga bilder att blogga om för att jag inte tagit så många och för att överladdningen till datorn strulat.
 
 
Har ändå emellanåt kunnat dröma mig bort på Pinterest bibliotek där många smarta lösningar på förvaring och inredning finns.
 
Mycket ska jag genomföra här hemma, en del annat vill jag dela med mig till inspiration att fundera på till stugan...
 
 
 
 
Att göra sitt bästa är ändå min starkaste sida. 
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0