Humör och arbetselak

 
Den här dagen startade inte helt bra, ska inte trötta ut er/mig med några detaljer.
Skjutsade i vart fall lillan och sonen till skolan lite försenat.
 
När jag kom hem hade de som skulle norrut inte kommit sig iväg, det slutade med att jag blev ledsen och stängde in mig i tvättstugan och parade sockor, fortsatte sen med att plocka och röja efter alla andra.
Det är märkligt att hjälmar, pjäxer och sådant hämtas på ett ställe och blir avstjälpta på ett annat?
 
 
På något bakvänt sätt blir jag full i fan och arbetselak/effektiv och får massvis med saker gjorda för jag ska som minnsan visa ...
 
Drygt tolv skjutsade jag Emma till skolan, då passade jag även på att handla och besöka far för att tända ljus.
Tänk att det har gått sju år sedan pappa dog!?
Någonstans har man väl landat i att han inte finns här hos oss något mer, saknaden är dock fortfarande stor, men sorgen är mindre tung att bära på något vis.
 
 
Till middag gjorde jag tacorullar på kycklingfärs. Smakade likadant som då jag gör på köttfärs.
 
 
Efter middagen tog ungdomarna hand om de små för att jag och Jörgen skulle kunna åka till Lejonströmsskolan för ett studiebesök.
 
Månen var stor och full då vi åkte iväg.
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0