Härlig promenad

Tänk vad en promenad i härligt vårväder ändå kan göra med humöret och orken. Idag tog jag mig äntligen ut på en runda.
 
 
 
 
Vi har varit på kalas hos Mikael i afton och mitt bidrag till buffén var två kalla pajer. En västerbottensostpaj och en skinkpaj med turkisk youghurt, senap och äpplen.
 
 
Från Mikaels farmor och farfar, från oss, från Johanna, Erik och Lisa fick han ett gormetstål, Zassenhaus peppar och saltkvarn + en rolig skylt med fjälltema.
 
 
Vi bjöds även på mumsig efterrättspaj.
 
 
Sen var det hög tid att åka hem och natta de små.
 
Imorgon bilar jag ner till Stockholm för att passa barnbarnen då mamma och pappa i familjen ska på bröllop.
De har satt sig själva i karantän och barnen har inte varit i skolan på en vecka så risken för någon smitta av "Coronan" är låg.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0