Grattis min skatt

Mamman och pappan som var i London bokade nya biljetter hem redan i söndags och tog hyrbil upp från Stockholm. Klokt beslut så här i Coronatider då många gränser stängdes under måndagen och flyg ställdes in.
 
Jag själv vacklar och famlar mig fram, försöker bygga upp och stärka mig själv. Jag har verktygslådan, men vissa dagar finns inte kraften att använda den.
Men jag kämpar på.
 
I dag fyller min ena son 30 år och vi ska fira honom lite senare i afton.
 
När du föddes var det stort, så liten du än var och kraften i min kärlek var ofattbar.
Sen har jag sett dig växa till att bli just den du är, fått ta del av många tankar och drömmar som du bär. 
Du var underbar som liten, helt fantastisk nu som stor och jag är så stolt och tacksam att just jag fick bli din mor.
 
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0