Stolt mamma

Igår vinkade jag av min dotter som hade avslutningsmiddag med sin klass. En lång kämpig tid är nu till ände och trots hög frånvaro kan jag stolt meddela att hon fixade ett slutbetyg i alla ämnen.
 
 
Det är också rätt så säkert att hon kommer att börja på vård och omsorgsprogrammet till hösten. Heja dig älskade barn.
 
 
 
Jag har hunnit vara på junta och surra med mina vänner, rensat bort ogräs och pysslat på i trädgården.
Vi har flyttat studsmattan, sandlådan, gungställningen och uteköket till "kullenområdet" för att samla ihop barnens lekområde.
 
Har varit till pappa och fixat i hans lilla blombänk så vattnet inte rinner rakt igenom och växterna torkar alltför fort.
 
 
I afton drar vår familj upp till Ammarnäs och fixar lite där.
 
Kram.

Kommentarer
Postat av: Giraffen

Grattis Emma! 🍾💐🎉

2020-06-15 @ 21:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0