Rekordvarmt

Jag och Lisa (för hon är hemma nu) smet iväg till stan för några ärenden på eftermiddagen. Skönt med AC i bilen och inne i butikerna.
Jag tappade min telefon och skärmen slutade fungera, nu har jag en lånetelefon medans den andra lagas. Tyvärr inga bilder från de senaste dagarna då de bara fanns i telefonen..
 
Tidigare idag hade vi 33 grader ute i skuggan och 27 inne.
 
Jag och Jörgen åkte med barnen till Lillkågeträsket för ett kvällsdopp.
 
 
Vi har satt upp mygg/flugnät över alla dörrar så vi får in svalare kvälls/nattluft.
 
 
Kram.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd ni inte kom på onsdagen för då var jag i stugan mitt emot. Kramar från sussi

Svar: Dagen före badades det i Lidträsket. Är det på holmen ni har stugan?
Annica

2020-06-27 @ 10:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0