Picnick med mor och bildregn

 
Det var morsdag igår och själv känner jag mig så tacksam över de barn jag fått äran att vara mamma till. (Älskar snapfilter;))
 
 
 
Jag fixade en kall buffépicknick, packade bilen full med barn och firade morsdagen i Gumbodahamn.
Hade förberett mamma på att vi måste vara noga med att hålla avstånden, inga kramar och använda mycket handsprit. Det blev en fin picknickstund ute och med distans. Det var så roligt att få ses, roligt att få njuta av deras paradis en stund.
 
 
Jag skjutsade Pontus till Byske i går på kvällen, passade på att vattna hos pappa sen när jag kom hem kände jag mig frusen, hade en känsla av feber. Lade mig tidigt och fick sovmorgon idag och nu känns det mycket bättre.
 
Jörgen har fotat vår dröm som ska besiktas imorgon. Här kommer ett bildregn.
 
 
 
Kram.
 

Kommentarer
Postat av: Giraffen

Det blir såååå sjuuukt fiiint 😍😍😍😍

Svar: Ja vi är såå nöjda!
Annica

2020-06-01 @ 21:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0