Bodaborg och bättre temperatur

Fredagmorgon skjutsade jag sonen på sommarjobb och passade då på att vattna hos pappa.
 
 
Lisa hade stökat bort i köket kvällen innan och förberett kaffebryggaren. <3
 
 
 
Vid ettiden fram till fyra var jag och de små på en grej och vi hade fyllt en kylbag med chips, vattenmelon, festis och vatten för att klara av hettan.
 
 
Idag har jag roat mig på Bodaborg tillsammans med de stora barnen.
Även idag klarade vi alla fungerande banor och fick varsin t-shirt.
 
 
Vi hade bokat en heldag och åt kycklingtacos till lunch.
 
   
 
Jörgen hade påbörjat middagen när vi kom hem och jag färdigställde den. Fiskgrateng.
 
 
Idag har vi bara haft 18 grader i skuggan vilket är en mycket bättre sommartemperatur kan jag tycka.
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0