16 år.

Min älskade Emma, mitt femte lilla hjärtamitt midsommarbarn blev sexton år igår. Grattis finaste du.
 
 
Vi firade ute med alla som ville komma och höll avstånd. Menyn var önskad utav Emma.
 
 
Hon är så go min lågmälda, fina, omtänksamma lilla tös.
 
 
 
Mikael och barnen stannade över på middag som blev sen, sen hjälpte Jörgen mig att duscha småttingarna, borsta tänder och guida på pyjamas medans jag snabbt packade ihop kläder och sängkläder. Halv åtta rullade jag och småttingarna mot Ammarnäs. 
Framme 22.30 och öppnade dörren till en supervarm stuga. Gissar att det var ungefär 35 grader här inne.
 
Nästan 31 grader har jag bidbevis på, men det var efter vi haft öppet fönster och dörrar ett tag.
 
 
Timmerpanelen vi har i stugan har torkat ihop och det har därför kommit fram omålade ytor i springorna som jag ska försöka bättre på. 
Mer städning och förbättring av fog kanske också hinns med, vi får se vad som blir gjort. Vi ska även njuta av lugnet jag och de små.
 
Kram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0