Trist med dåligt väder

Jag känner att jag blir lite låg och energilös av att det regnar så mycket, jag vill inte vara inne utan ute och stöka på i trädgården.
Men regn behövs ju och vädret gör ändå som det vill.
 
Häromdagen plockade jag in lite trädgårdsblommor och satte dem i min favoritvas.
 
 
Har klippt lilleman, eller inte jag då utan Åsa. Han blev så fin.
 
 
Bestämt stilen på matbordet i stugan.
 
 
Funderar mycket på hur och när vi ska bygga ihop och fixa alla små DIY projekt vi vill ha i vår stuga. 
Sängarna ska få stegar och förvaringslådor under bottenslafen. Förvaring och handdukshängare ska fixas till lilltoan osv..
 
 
Om en vecka ska vi få till ett bygg och planeringsmöte.
 
Idag har jag och guben fixat med hängrännorna och mitt kantstensprojekt.
 
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0