Tacksam

Nu är jag hemma från Ammarnäs. Känner mig så tacksam att jag fick åka iväg för att ladda mina batterier.
Jörgen har hållt ställningarna här hemma.
 
Igår fick jag inte så mycket gjort, funderade mest på hur gardinerna ska vara i alla rummen. Hissgardin, kappa, längder eller rullaupp gardin.
Hade med mig ett par vita sammetslängder som jag bar runt och testade med.
 
 
 
 
Jag skruvade ihop två barnvänligare stolar också.
 
 
På kvällen tände jag ljus, hällde upp ett glas vin och njöt av lugnet och tystnaden.
 
 
Ja juste det, jag byggde om den här trådkorgen också.
 
 
Gjorde den mindre djup.
 
 
Jag har tagit med mig mitt DIY projekt och ska bygga det färdigt här hemma.
 
Innan jag åkte hem idag dammsög jag, städade toan och vek filtarna. Det växer sakta fram en mysigare stuga.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0