Jag säger upp mig

Jag och lilleman bilade upp till Ammarnäs igår. Vi stannade i Arvidsjaur för lunch och lite andra småärenden.
Ville köpa en till svart lasyr till toahyllorna, men den ena färgaffären var stängd och den andra hade inte rätt färg i sitt sortiment. 
Däremot hade de inredning och även kläder till försäljning i sin butik så den kommer jag att besöka fler gånger då jag har mer tid. (Lilleman fick sitta i bilen och vänta eftersom han har lite symtom kvar.)
 
Jörgens provsvar kom igår och det var ett bra svar som visade negativt mot Covid-19. Skönt, även om det inte förändrar så mycket egentligen.
 
Jag och lilleman byggde ihop den ena tvåpacken sänglådor igår och ska strax bygga ihop den andra nu när jag skrivit klart det här inlägget.
 
 
När lilleman gått isäng satte jag upp hyllorna på lilltoan och sen provade jag att hänga upp olika gardiner.
 
 
Jag känner en stor frustration om vilka gardiner vi ska välja och ha här i stugan och jag säger definitivt upp mig från det självvalda uppdraget att fixa gardiner till vår dröm.
Inget blir bra och jag har ingen aning om vad jag vill längre.
 
 
Jag gillar ändå den här gardinen med löv, fast ändå inte. Sen hänger den inte på rätt sätt just nu för inga gardinstångsfästen är uppsatta utan stången vilar direkt mot väggen på ett par spikar.
 
 
På den här bilden har jag dragit upp tyget en bra bit ovanför fönsterfodret. 
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0