Så kom hennes 3 årsdag

 
Inte den bästa möjliga starten på den här dagen då jag blev oplanerat själv med att rodda med alla morgonsysslor.
 
Vacker himmel även den här morgonen, inte några proffsiga bilder, men ni fattar vad jag menar?
 
 
Jag fick lite tid att slå ihjäl i stan efter jag lämnat lillan och sonen. Kunde inte hindra tårarna och det blev lite bryt ihop innan jag kunde ta mig samman och styra mina tankar till annat.
Inser att jag behöver avsätta mer tid på morgonen till att göra mig själv helt klar för att orka hantera   det som uppstår då någon/några inte klarar av att följa ursprungsplanen.
 
Träffade därefter mina jourkollegor uppe på Familjehemsenheten. Det är verkligen "boostande" att träffas, skönt också att lasta av sig och för all del få dela med sig utav både upplevelser och känslor som ständigt uppstår i vårt uppdrag. 
 
 
Åkte direkt hem sen och tog tag i mina sysslor innan barn skulle hämtas och middag serveras.
Efter vi intagit vår middag så åkte vi på treårskalas.
Rue, farmors solstråle fyllde äntligen tre år.
 
 
Glädjen var stor då vi sjöng "Ja må hon leva" och ljusen blåstes ut.
 
 
Tårtan uppskattades, både för ögonen och gommen.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0