Det roar alltid någon - just nu mig

Hittade en lista jag också väljer att svara på.
 
💐Äktenskap: Två. Först fem år och nu har jag varit gift i sjutton år med min man i mitt liv.
💔 Skilsmässor: En, mitt största och svåraste beslut men också det bästa och absolut det rätta.
💍 Förlovningar: två, en lång sådan och en kortare men med ett längre äktenskap istället.
🍼 Barn: 5 barn – 3  flickor och 2  pojkar ❤️ + en fin kille jag får vara familjehemsmamma till.
👵🏻 Barnbarn: 4 fina
🐶 Husdjur: Dammråttor med jämna mellanrum. Möss som leker i väggarna under vintertid, flugor och spindlar. Men nej inga husdjur, jag satsar på allergifritt och barn i stället.
🚑 Operationer: hmm… Tre operationer för att stoppa blödningarna efter förlossning då livmoderkakan inte vill lossna. En abort och en sterilisering.
🎨Tatueringar: Nej - mest på grund utav att jag är så enormt rädd för smärta och någonstans inte vill ångra mig sen.
🧷Piercingar:Nej, bara tre hål i mina öron.
🔫 Skjutit med hagelbössa: Ja. Så himla kul! Pontus var liten och vi bar med honom i MaxiCosin och jag prickade lerduvan med ett avsågat hagelgevär på första försöket.
🙏 Bett till Gud: Många gånger, flest gånger då jag var yngre. Jag är inte ateist, jag är med i svenska kyrkan men någonstans är jag mest realist.
📺 Någonsin varit på tv: Nope.
🌅 Varit på en ö: Japp, många gånger! Minns Seskarö då jag var elva, tolv år och min syster tyckte Herregud! Hur kan du sola toppless? 
I Sverige har jag besökt många öar, bla Visingsö, Seskarö och Marsstrand. Creta, Rhodos, Cypern och Venedig och Canarieöarna är bra utlandsöar.
🦌 Kört på ett rådjur: Nej och hoppas att det aldrig händer!
😢 Gråtit över någon: Absolut, massvis med gånger!
❤️ Blivit förälskad, ja.
😪 Sett någon dö: Ja, tyvärr.
Varit i USA: Nej.
🚑 Åkt ambulans: En gång när jag var bara några veckor gammal. Troligtvis sotis storasyster som drog ner mig från skötbordet och jag fick tillbringa några nätter på barnkliniken.
🎤 Sjungit karaoke: Nja, svarar jag på den. Hemma vid TV och med Lisa och Johanna. Annars har jag besparat mig från den offentliga förnedringen.
⛷ Åkt utförsåkning: Ja och jag gillar det.
🐌 Ätit snigel: Nä, men minns att min pappa fick från sin arbetsgivare lite sådana delikatesser i en korg. Bla myror i en konservburk.
⛸ Åkt skridskor: Jaa, det är så roligt. 
🚗  Fått fortkörningsböter: En gång 🙈 800 riksdaler när jag fastnade i kameran i Kåge innan E4 byggdes om. Totalt förnedrande, dumt och onödigt då jag hade allt annat än råd.
🏍 Åkt mc: Faktiskt, flera gånger och jag älskade det.
🐎 Ridit på en häst: Många gånger. Bästa som finns!
🐘 Ridit på en elefant: Nej.
💪 Tränat på gym: Ja.
🚓 Åkt i baksätet på en polisbil: Nej 😅 Gudskelov!
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0