Vaniljhjärtan till mina <3

Jag har fyllt min dag med siktet inställt på glada tankar och vänlighet.
När jag skjutsat P till skolan och lämnat lillan på sin förskola fick jag för mig att besöka barnbarnen. Skickade ett sms och frågade om det var okej och fick ett ja till svar.
 
 
Mikael bjöd på kaffe och mackor.
 
 
Lilla Freja fick sitta med vid matbordet, sen när hon blev trött lyfte jag över henne till mitt knä där hon somnade.
 
 
 
Efter mitt besök hos barnbarnen åkte jag ner till stan och helghandlade.
 
Hann sen inte mer än hem och tokröja i köket (som kunde ha sett bättre ut ifall alla städade bort efter sig),  äta lite rester för att sen styra bilen tillbaks mot stan och lämna Emma.
Hämtade upp lillan på förskolan på tillbakavägen. (Jag såg din vinkning kusin;)).
 
Mitt bidrag till den här Alla hjärtansdagen blev fokus på glädje och tid tillsammans + Vaniljhjärtan till efterrätt.
 
 
Kram.
 
 

Kommentarer
Postat av: AnnKatrin Magnusson

😂😂

Svar: 😅
Annica

2020-02-14 @ 21:21:05
URL: http://heltrligttyckerjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0