Sönderhackad dag och 10 år på Facebook

En till mindre bra förmiddag. En delvis upprepning från igår. 
 
 
Hur som fick jag iväg alla barn till sina skolor, jag fick dock kämpa för att trycka undan alla negativa känslor som bubblade inom mig.  Lyckas ju inte helt och jag blir helt dränerad på energi av den stress som uppstår då man ska få ihop ett nytt schema och försvara sig på sms.
 
 
Blev en roadtrip på x antal mil. Drängsmark-Skellefteå-Kåge-Drängsmark-Byske-Drängsmark.
 
Tände ljus hos pappa efter jag lämnat Emma på skolan, samlade/sorterade mina tankar. Torkade mina tårar för att därefter handla lite färskvaror på ICA.
 
 
När jag kom hem så åt jag lunch, tog emot lilleman som gick hem själv från skolan, förberedde middagen innan nästa roadtrip startade. (Stan-Kåge-Drängsmark-Byske-Drängsmark.)
 
 
Sonen hämtades upp i stan och lillan i Kåge. Lämnade av sonen hemma och åkte sen till Byske för att hämta Emma som tränat efter skolan.
 
 
Till något helt annat. Jag har haft Facebook i tio år och massa fina minnen i form av bilder är samlade där.
 
 
 
Emma snapade även den här bilden ifrån vår resa för två år sedan. Det var en fin resa.
 
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0