På´t igen

 
Tack! Tusen tack för att just DU ville lämna en sådan fin kommentar och för att du vill fortsätta kunna kika in i min värld emellanåt.
 
 
 
Jörgen och Mikael är i Ammarnäs och jobbar den här helgen och jag har nyss fått lite bilder från vår Dröm.
 
 
 
Jag får äran att umgås med mina barnbarn och vara behjälplig med att avlasta så Maria kan plugga.
 
 
 
Pontus har en kompis här i helgen och de varvar med att köra skoter, lana och chilla med vänner.
 
 
Emma har sovit hos en kompis i natt och jag + småttingarna hämtade hem henne strax före mellis.
 
Sen har även hon varit ut på skotertur med en annan av hennes kompisar.
 
Maria lämnade Rue här i morse och kom sen tillbaka för att äta middag med oss. Freja är i en fas där hon blir ledsen om hon inte känner igen personen som pratar med henne, men det har gått bra att vara hos farmor vilket givetvis känns hedrande.
 
 
 
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0