En till vända till stan och trapp i Ammarnäs

Den här dagen har gått i ett precis som igår.
Eftersom jag glömde att köpa en liten present då för att ha till ett kalas som lillkille var inbjuden till idag behövde vi åka ner till stan igen.
 
Vi började med att byta ut Emmas datakabel för den jag köpte igår passade inte, men nu hade vi med datorn och den trasiga sladden.
Lillkille har rivit sönder sadeln på ett av sina glasögonpar så nästa stopp blev att fixa det.
 
 
Sen blev det då äntligen dax för ett besök på leksaksaffären och ganska snabbt hittade vi en fin present som vi betalade och slog in tillsammans.
 
Nästan vägg i vägg med leksaksaffären ligger det en skoaffär som jag tyckte vi skulle gå in i och ta mig tusan så fyndade jag ett par reaskor för 330 kronor.
Jag betalade skorna men lämnade kvar dem för lästning över helgen.
 
Lunchen intog vi på Big Smile.
 
 
 
Klockan ett lämnade jag lillkille på sitt kalas och därefter skjutsade jag Emma till Piteå. Nu nyss har hon hämtats hem från Byske dit hon åkte buss.
 
Jörgen har varit duktig på att skicka bilder från vår dröm. Vi har nu tre sovrum färdiga, lilltoan är i stort sett färdig och det sitter en trapp upp till loftet. Mikael har byggt och målat den hemma.
 
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0