DIY

Jag kanske är sist ut att veta? Sist ut på att veta betydelsen på förkortningen DIY?
 
 
För idag har jag nördat ner mig på smart förvaring som kan bli fint och praktiskt i våra badrum i Ammarnäs, har även hittat en hel del smarta lösningar som jag ska använda här hemma.
Tänkte efter ett tag att många bilder och länkar är märkta med DIY.
Har stött på det ordet oftare och oftare på sistone men inte egentligen vetat vad det betyder.
Googlade det idag och lärde mig då att det är en engelsk förkortning för Do It Yourself, översatt till svenska fixa/gör det själv. Man lär så länge man lever;)
 
 
Hittade ett IKEAhack och smart tips till liten köksö.
 
 
Snyggt och smart förvaring på en kal vägg där det är trångt var ju detta spegelskåp.
 
 
 
Sista bilden jag fick från Jörgen igår och från vår Dröm var en köksbild då bänkskiva, diskho och spishäll finns.
 
 
Kram
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0