Snart ljusnar det

Dagarna rullar ändå på fast jag tycker att tiden segar sig fram. Flera av oss i familjen har känt oss hängiga och trötta. Vädret brukar inte påverka mig alltför mycket, men regn, isigt och mörker det gör väl vem som helst trött?
Idag var det dags att lämna tillbaka min hyrbil och det passade jag på att göra då Pontus behövde in till stan en sväng.
Tankade upp bilen på Skellefteåbränslens mack på Hedensbyn.
 
 
Gick sedan in på Happy Homes och köpte ut mer lasyr till stugan.
 
 
Därefter åkte jag till Solbacken till Burlin motor för att byta tillbaka till min bil som förutom lagning efter renattacken också blivit servad. Byte av bromsskivor och bromsbelägg bak + service gjorde oss 7888 kr fattigare.
 
Jag har städat i garderober och tömt tvättstugan på tvätthögar och sockor.
Jag tillsammans med min familj lyckas alltid röra till det, men nu är det mer ordning i linneskåpet och min garderob.
 
   
 
    
 
Tidigare i veckan firade vi artonårig bröllopsdag, Satinbröllop.
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0