Missing people

Jag gjorde något utanför min komfortzon idag. Bestämde mig nästan igårkväll redan, men kände mig helt säker på att jag skulle göra det idag och halv tio rullade jag mot Boviken.
Det jag gjorde var att anmäla mig som frivillig till Missing people för att hjälpa till att leta efter Carola.
 
 
Det är tragiskt alltihopa, men intressant ändå att vara med. Det är bra organiserat och man delas in i grupper med en sökledare och sen får man ett område som ska sökas av. En person i gruppen har en app nedladdad så polisen kan se vilka områden som är avsökta.
Jag var med från tio till halv tre och då hann jag vara med på tre sökomgångar. Gissar att jag gått ca en och en halv mil drygt idag.
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0