Julafton 2020

En annorlunda jul utan den äldre generationen, men då vi töjde lite på folkhälsomyndighetens rekomendationer så blev den ändå nästan som vanligt.
 
Jag förberedde lite julmat och vi gjorde oss fina på förmiddagen, barnen åkte skridskor och var hungriga till lunch.
 
 
 
Vi anslöt till Mikaels familj före Kalle Anka.
 
 
Familjens minsting sprang runt och busade med oss alla.
 
    
Alma tränar på att inte vara hundrädd.
 
    
 
Rue var lite trött och ville leka tittut då vi kom.
 
    
 
Julmaten var god och i överflöd som vanligt.
 
 
 
Jultomten kom och hälsade på även detta år och alla barnen blev nöjda.
 
 
Jag blev så glad då mina barn och barnbarn ville ställa upp på fotografering.
 
 
Jag är så stolt över min fina familj!
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0