Tårar trillande från min kind

Extremt jobbig dag, en dag jag känslomässigt velat skippa tusen gånger om.
 
Nu sitter jag ändå här i min älskade Dröm, sent om sides...
Diskmaskinens vattenarm snurrar runt och avger rofyllda ljud. Jag har fyllt den med nyinköpta kökssaker som koppar och vinglas bl.a.
 
 
 
Tonåringarna är hemma, vägrade komma med, vi tvekade rejält om att ens åka.
Så svårt att vara alla till lags, trots att vi informerat i god tid och förberett...
Jag orkar inte hantera mina känslor fullt ut, fick gråtattacker och ångest...
 
Tack och lov för min man som behöll lugnet och kan/kunde lugnt samtala med ungdomarna...
 
Ammarnäs får mig att må bra, däremellan måste jag lära mig att andas...
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0