Söndag och vi är hemma

Vi kom hem från Ammarnäs där vid åtta i kväll och möttes av ett fint välstädat hem. Emma har skött om huset, tvättat och vikt tvätt.
Renbäddat vår säng och hållit undan i köket. Tack fina Emma. <3
 
Någon hade också varit förbi med blomma och kort och den gesten värmde in i hjärteroten.
 
 
Imorse efter frukost i Ammarnäs började jag bygga ihop en garderob.
 
    
 
Jörgen fick äran att montera den mot väggen och skruva dit dörrarna.
 
 
Jag stekte hamburgare till lunch.
 
 
Jag bäddade sen några sängar med de nyinköpta kuddarna och täckena. Dammsög och städade stugan.
Fotade lite innan vi rullade hemåt.
 
 
Vår Dröm, jag får nypa mig i armen för att fatta ...
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0