Mina blogginlägg går lite på repeat

Har haft en fin dag idag. Förmiddagen innehöll helgstädning. Åkte sen till Byske för att ta ut mina recept från apoteket då salvan inte fanns inne igår, inte lillans flytande antihistamin heller.
 
Besökte pappa och vattnade. De har tagit sig blommorna sen sist.
 
 
Mina småttingar har haft föräldraumgänge och lillan och jag hämtade lilleman på hans skola utanför orange dörr.
 
 
Gillar allt med den skolan, så fint och genomtänkt allt är och framförallt så är fokuset på barnens lika värde oavsett vart man är i sin utveckling.
 
Advokat skickade också sms med bra besked idag, tacksam över det..
 
Jag har sett Sofias Änglars program där de hjälper Esmeraldas familjehem och vilken powerkvinna Melinda är! #lillahjärtat.
 
Det är så otroligt jobbigt att föräldrars rätt går före barnens bästa och barnens chans till ett bra, kärleksfullt och utvecklande liv.
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0