Månljus

På väg hem från lillans förskola stannade jag i skogen för att plocka bär. Hittade både blåbär och lingon.
 
 
Efter någon timme började jag bli hungrig och kom på att jag behövde handla lite för att få ihop en bra frukost. Vände om till Kåge för mitt kompletteringsköp.
 
Det gick fort att rensa bären för blåbären hade jag handplockat och lingonen var inte så skräpiga.
 
 
Blev hintad på Instagram om att titta på ett inslag från Nyhetsmorgon om flickor och ADHD diagnos.
Det som sägs i början stämmer så väl in på min tös - ska bli spännande att så småningom få svar på ifall hon har det eller inte.
 
När jag och Pontus övningskörde till Byske ikväll för att hämta hem Emma såg vi månen som var stor och orange. Tog oss ner till havet och fotade.
 
 
Sjukt svårt att få till en rättvis bild.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0