Jag vann :)

Igår träffade jag mina jourkollegor IRL för första gången sedan Covid-19 och de restriktioner som följt med det viruset sen det bröt ut i våras. Vi har haft skypemöten, men det blir inte samma sak, dock är skypemöten ett bättre alternativ än att inte ha någon kontakt alls.
 
Efter mötet gjorde jag lite ärenden. På ICA i Kåge i kassakön kände jag att mitt saldo behövde kollas för att se ifall några pengar behövde överföras så här i slutet av månaden.
Fick en mycket glad överraskning då det visade sig att jag vunnit på en postkodlott.
 
 
 
Plötsligt händer det! :)
 
Igår afton kokade jag sylt på blåbär och hallon.
 
 
Idag har jag följt lillan på en synkontroll. Det gick bra.
 
 
Satte därefter igång med att måla vårat matbord som vi ska ha i vår Dröm.
 
 
Sen lyckas jag alltid få färg på mig själv när jag målar.
 
 
 
Hittade en kul bild på Facebook som jag skickade till Erik, min svärson.
 
 
Till middag gjorde jag kall potatissallad som har blivit en ny favorit för många i vårt hushåll.
 
 
Mums!
 
Kramis.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Giraffen

Men gud vilken överraskning! Så roligt! Stort grattis! Den vinsten förtjänar du verkligen <3

Svar: Tack! <3
Annica

2020-08-27 @ 20:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0