Hard work

Den här morgonen blev väldigt jobbig för mig och några till. 
Orkar inte med en säsong till med hemmasittarproblematik som vi haft de senaste fem åren vilket gjorde att jag började dra i några trådar.
Nu har vi en plan, en långsiktig plan och äntligen vågar någon starta den här utredningen som Byskeskolan aldrig riktigt tog tag i.
 
#ångest # adhd # highsensitiveperson # tonåring # prestationskrav
 
När det blir så här och det är många känslor i luften, missförstånd och tjafs går jag in i mig själv och blir "arbetselak".
 Jag har rensat ogräs på vår grusplan, hämtat barn, fixat middag delvis, klippt gräsmattan, skjutsat barn, dammsugit, och först vid niotiden ikväll kunde jag känna mig färdig med listan av det jag borde ha hunnit fixa idag.
Då tog jag mig ett glas kall dryck, väntade ut den som behövde låsa fast toan läänge. Därefter gjorde jag detsamma;)
 
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0