Glädje, snö, mer lingon och lite längtan.

 
      Ångra ingenting.
       Lär dig av det
   jobbiga som händer.
  Gläd dig åt vardagens
          minsta lilla.
    Påminn dig ofta om
     dina bästa stunder.
 
 
Jag kämpar på med att hitta glädjen och meningen med det som är i mitt liv just nu. För mig är det lite extra tufft att hitta den där vardagsglädjen, men jag kämpar.
 
Det var en grå och småregnig dag igår men jag trotsade vädret och begav mig ut i skogen för att plocka lite mer lingon.
 
 
Jörgen och Pontus kämpade på med  att skifta till vinterdäck på våra bilar.
 
Jörgen åkte iväg på sin Gällivare, Kiruna sväng idag och kommer hem på onsdag. Det snöar i norrbotten.
 
 
Här hemma är det mer höstfint.
 
 
Surrat med Johanna i telefon och vi planerade julen lite löst och påminde oss om vår resa. Längtar.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0