Upp och ner

Min dag har bestått mest av positiva händelser, fast det enda negativa tog som musten ur mig. Beror väl på att jag mestadels en lång period fått putta livets vagn uppför. Min energi är slut.
 
Efter det att jag skjutsat Pontus till skolan och sen lillan till sin förskola tog jag tag i lite kontorsarbete.
Behövde boka om några tider, började med att ringa ett samtal sen åkte jag till ögonmottagningen för att lillen har fått hem en kallelse som skulle innehålla ögondroppar men det följde inte med några så då hämtade jag dropparna själv.
 
Åkte sen till Haben för att be om en annan tid.
 
 
Klockan tio var det ett möte på Klara och dessa möten tar verkligen musten ur mig.
 
 
Efter mötet kollade jag med Mikael och Maria om jag fick komma förbi vilket gick bra. Svände förbi affären för inköp av blommor och lunch.
 
 
Så himla fin hon är farmors minsta hjärta<3
 
 
 
 
Jörgen hann också komma förbi en sväng.
 
 
Freja sov hela tiden när jag fotade henne men Maria skickade en vakenbild på Snap sen.
 
 
Så mycket att tycka om i en sån pytteliten kropp.
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0