Måndag, en hyfsad sådan trots allt

Hade en inbokad servicetid på min bil klockan åtta i morse och fick lite panik om hur jag skulle få ner bilen i tid, samtidigt som den vanliga logistiken med skjutsande och lämnande av barn till skola skulle fås ihop.
Löste det genom att ringa verkstaden och kolla om det var okej att komma halv nio istället, vilket visade sig gå bra då min bil skulle rullas in i verkstaden först vid 10.30.
Jag hade bokat fast mig på en lånebil.
 
 
Vid halv två skjutsade jag sonen till ett möte och samtidigt som han gjorde sitt hämtade jag ut min servade bil och handlade mat.
 
Till middag gjorde jag god laxpaj av ett hittepårecept. Det var kort datum på färdig pajdeg när jag handlade så det fick styra middagsvalet.
 
 
Direkt efter middag stoppade jag in alla barn i bilen (inte Emma) och drog till Byske. Köpte gymkort till Pontus.
 
 
Har fyndat igen på köp och sälj i Byskeområdet. 100 kronor var det låga priset för detta paket. Tokbilligt och egentligen behöver lillan inte dessa kläder. Blir från min sida "villhöver" inköp;).
 
 
Nu blir det strax nattinatt för mig, ska bara tysta huset och påminna tonåringarna..
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0