Happy birthday to mee

Jag är så tacksam att vi fick sol ändå fram till klockan tretton idag fast väderappar lovade regn.
Vi chillade och halvsov alltså vid polen halva dagen och sen duschade vi och klädde upp oss.
Just då knackade det på hotellrumsdörren och någon mumlade roomsservice där utanför.
Två stycken från hotellpersonalen frågade om de fick komma in och ja så klart de fick.
Häftig känsla att de har utifrån min bokning uppmärksammat att jag som deras gäst fyller år, men ännu häftigare att de grattade som om jag fyllde jämnt.

(null)

Sen spelade vi kort.

(null)

Johanna vann stort innan vi gick ut i den ljumma kvällen för att leta upp en restaurang.
Tog lite foton på oss..

(null)

Hittade en restaurang och beställde in mat, Johanna ursäktade sig och gick för att tvätta händerna. (Hon sa också till personalen att de kunde väl fira mig på något sätt, vilket de glömde🙈)

(null)


Vi beställde sen in kaffe och bananasplit!

(null)

Då jag sen bad om notan och de samtidigt spelade "Happy Birthday to you"  för en annan gäst då jag betalade och sa att det var min födelsedag också så skämdes nog personalen....

När vi nästan skulle gå spelades sången "Happy Birthday to you"  upp igen och de kom in med en cheesecake med ljus på till mig.

(null)

Jag är mer än nöjd över min födelsedag. Tack för alla gratulationer och hälsningar.

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0