Fullt upp med familjen

Hejsan, nu blev det tyst här ett tag men jag är i vart fall hemma igen efter min semestervecka. 
Har dock fullt upp med att ha höstlov och familjemys.:)
 
Jag och Johanna landade sent på lördagsnatten och kom oss isäng vid tretiden på morgonen. Efter att vi sovit några timmar packade Johanna om sin väska och tillsammans med Elton och Alma åkte de med mig upp till Norrland.
 
 
Vi stannade redan i Gävle för Mcdonaldslunch enligt de smås önskemål. Nästa stopp blev på IKEA i Sundsvall.
 
 
 
Efter Sundsvall var det snöblandat regn, men fortfarande två plussgrader och fina vägar. När vi närmade oss Umeå kom snön och stundvis sprutade raketen framför oss massvis med snö.
 
 
Var hemma efter halv elva någon gång.
 
Måndagafton samlades vi till familjemiddag och lilla Freja var nog den person vi flockades mest runt och som vi alla ville gosa med.
 
 
 
Tisdag var det tänkt en repris på familjemiddag, men Mikaels familj fick stanna hemma med magsjuk Rue. 
 
Barnen har lekt långa stunder ute i snön som kommit.
 
 
Idag har jag, Johanna och smågrabbarna varit och valt glasögonbågar och handlat middagsmat.
 
 
Till middag serverade jag en smarrig fiskgratäng från Jennys matblogg.
 
 
Nu ska jag hjälpa till med nattning av de små barnen och fortsätta med familjemyset.
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0