Äntligen ikapp

Det känns mycket bättre idag när alla barnen tog sig till skolan för egen maskin utan tjat, lirkande och trixande så lite 
frost på rutorna som behövde skrapas när lillan skulle skjutsas kändes inte alls jobbigt.
 
 
Jag har länge haft för avsikt att storstäda i tvättstugan och hinna ikapp med att para sockor och bära bort all ren tvätt, men de senaste veckorna har mestadels kaos rått i detta lilla viktiga rum. Har flera före bilder då jag har haft för avsikt att hinna/orka röja undan men aldrig kommit så långt som idag då även en efterbild kunde tas;)
 
   
 
Jag har givetvis damsugit och lagt bort ren tvätt i omgångar men som sagt aldrig hunnit/orkat få bort allt på en gång och verkligen städat tvättstugan, men tada idag lyckades jag.
 
 
Mikael och Maria delar med sig bilder på lilla underverket både via familjesnapen och Instagram och jag ska försöka hinna förbi och snusa på lillan nu när Jörgen kommer hem igen. Tycker hon är lik Rue, men något mörkare och lite mer att hon påminner om Mikael som liten än vad Rue gjorde.
 
 
Ska snusa på den här lilla godingen också som är så nöjd att få ha pappa hemma. 
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0