Välgörande för mig

Vaknade upp till en kall, blåsig och snöig måndag. Väcktes utav mitt alarm klockan sju. Ville verkligen inte kliva upp, men vad hjälper det? 
Välgörande för mammasjälen blev det då alla barn kom sig igång utan tjafs och när alla var i skolan hämtade jag Rue i Kåge. 
Rue har haft feber som pendlat lite upp och ner och det var aningens tidigt att åka iväg till "föris" idag innan vi vet om det blir mer feber.
Men det är bara välgörande för mig att få leka och småprata med min lilla solstråle.
 
Till lunch gjorde jag mig en smothie på ingredienser som ska vara bra för mig.
 
 
 
Till Rue värmde jag upp rester som hon mumsade på med god aptit.
 
 
 
Fåglarna har sysselsatt oss länge.
 
 
Har även hunnit med att lägga in en beställning hos Matsmart. Välgörande för miljön, plånboken och hittade även en del produkter som ska vara välgörande för mig.
 
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0