Paparazzi

 
 Ibland blir min familj lite less på mig och mitt fotande och "förstör" bilden;)
 
 
 
 
Men oftast har de tålamod med mig. Jag mår bra av att ha alla dessa bilder på min familj.
 
 
Lilla Freja har redan börjat le då man pratar med henne, lyckades inte riktigt fånga det på bild.
 
   
 
Vårt träklinker till stugan har kommit och kanske Mikael och Jörgen börjar lägga det till helgen.
 
 
Idag har jag inte gjort många knop. Försökt att leta recept till de livsmedel som ska vara välgörande för mig.
 
 
Jag har inte lyckats till hundra procent med att äta enligt min blodgrupp, men jag försöker så gott jag kan för i längden tror jag min kropp kommer att må mycket bättre.
Det finns inget som vetenskapligt bevisar det här med att äta enligt sin blodgrupp skulle vara bra, men som Ulrika Davidsson förklarar det i bla den här artikeln är det då värt för mig att fortsätta testa den här kosten.
 
Lillkille har haft en toppenkväll. Gjort sin läxa med glatt humör och byggt lego med Jörgen.
 
 
Kram.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0